brr name

gerb ukr

Звернення громадян

ДОВІДКА
про підсумки роботи із зверненнями громадян,
що надійшли до районної ради в 2016 році

Організація роботи із зверненнями громадян в районній раді здійснюється відповідно до Закону України ,, Про звернення громадян “, Указу Президента України від 16 серпня 2002 року ,, Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення “, затверджених графіків прийому громадян з особистих питань.
Цей важливий напрямок діяльності органів місцевого самоврядування перебуває в полі зору керівництва районної ради., розглядається на засіданнях постійних комісій, обговорюється на семінарах із міським та сільськими головами.
Районна рада постійно використовує такі ефективні форми роботи із зверненнями громадян, як особистий прийом громадян керівництвом ради, прямий телефонний зв’язок і дні районної ради та райдержадміністрації в населених пунктах.
Велика увага приділяється організації особистого прийому громадян посадовими особами місцевого самоврядування, депутатами різних рівнів.
Згідно графіку ( два рази на місяць ) здійснює прийом громадян голова районної ради. За 2016 рік на особистому прийомі побула 31 особа.
Прямий телефонний зв’язок з головою районної ради проводиться щомісячно. Так, за минулий рік цією формою спілкування скористалося 19 громадян.
Жителі району піднімали такі питання, як ремонт доріг, благоустрій населених пунктів, зміни графіку руху та додаткових рейсів автобусного сполучення до населених пунктів району, в м .Бобровиця та інші.
По всіх питаннях були дані обґрунтовані відповіді, виконання взято на контроль. Окрім того, до приймальні районної ради щоденно телефонують громадяни за конкретною допомогою і вичерпною консультацією з питань, що потребують термінового вирішення.
Продовжували практикувати протягом року спільні дні районної ради та райдержадміністрації, які дають змогу жителям сіл безпосередньо на місцях звернутися не тільки до перших осіб району, а і до керівників районних служб.
Всього за 2016 рік до районної ради надійшло 88 звернень. Найбільше зверталися до районної ради жителі міста Бобровиця. Понад 70 відсотків заявників - люди пільгових категорій, інваліди, пенсіонери, багатодітні сім’ї, малозабезпечені громадяни.
Переважна більшість порушених питань у зверненнях - соціальні. Надання матеріальної допомоги для лікування, придбання ліків, на вирішення соціально-побутових питань тощо. Також розглядалися земельні питання.
Працівники виконавчого апарату районної ради докладають максимальних зусиль, щоб вирішити порушені у зверненнях питання.
Переважна більшість листів, що надійшли до районної ради розглядаються у стислі строки, надаються відповіді. Міська та сільські ради своєчасно реагують на доручення голови районної ради по розгляду письмових та усних звернень.
Діяльність органів місцевого самоврядування знаходить широке висвітлення на сторінках районної газети ,, Наше життя “ та сайті районної ради.
Не залишається поза увагою і робота по попередженню обґрунтованих скарг і вирішення питань, що хвилюють найбільше незахищені верстви населення.
Голова і заступник голови районної ради часто бувають у трудових колективах, на зборах громадян в селах району та установах, організаціях району. Таке безпосереднє спілкування допомагає своєчасно виявляти найболючіші проблеми, вчасно надавати допомогу людям, кому вона вкрай необхідна.
Діяльність виконавчого апарату ради, депутатського корпусу організована таким чином, щоб якомога ближче бути до людей, до їх проблем. Результатом діяльності ради є поліпшення добробуту наших громадян.

Остання змінаЧетвер, 02 лютого 2017 10:34
DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd